Dün kızdan tokat yedim! Siz olsanız ne yapardınız?

Cafeterya tarzı bi yere gittik. Takılıyorum bununla ben bir buçuk aydır. Boş değilim kıza. Oda bana. . Siparişi verdik ve o esnada ilerdeki masaya bi çocuk geldi. Benim kız dediki ya çok tatlı. yakışıkl falan diye. Benim beynime kan sıçradı. Ve ona dedim ki. Al götür bugün evde s. . iksin seni! Gerildiğimi belli etmeden. Baktım şe.. refsiz! Deyip tokat attı. Ben o manada demedim dedi. ama filmlerdeki gibi çekip gitmedi.! Sonra toparladık. Yanımda böyle şeyler yapma dedim.. Bu kızla olurmu sizce. ayrıca siz olsanız ne tepki verirdiniz. .
Dün kızdan tokat yedim! Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla