Siz olsanız o kızın yerinde ne yapardınız?

Kibirli insanları sevmem haksız mıyım çok bozuldum görüşmeyi sonlandırdım arkadaşımla haksız mıyım?



Bu kızın sorunu ne , neden kimseyi kabul etmiyor, abimi bile istemedi?

Bu kız kendini ne sanıyor, abim çok üzüldü? Arkadaşım onu reddetti, sizce haklı mıyım?

Arkadaşım 43 yaşındaki abimi reddetti neden?

Kendisi 34 yaşında bekar hiç evlenmemiş, evi var, bir miktar parası var bankada ama arabası babadan yetim maaşı var, çalışmıyor ama okumuş baya kültürlü, çok güzel bir kız; abimi istemedi. İkinci defa teklif yaptı hala istemedi kız. Ne bekliyor anlamış değilim kızı da, yaşı var hala taliplerini reddediyor. Neymiş standları varmış. Çok bekler daha abim buna çok değer veriyor ama istemiyor kız işte..

Siz olsanız o kızın yerinde ne yapardınız?
Cevapla