Siz olsaydınız böyle bir kıza ne yapardınız?

Üni 4cü sınıfa yeni geçtim. Sınıfta bi kız var, yemmmin ederim ka*ar 😏 Eskiden en yakın arkadaşımdı ama sonradan bozdu. Önce beni sevgilimden ayırdı (neyseki şu an tekrar birlikteyiz), şimdiyse bir-bir sevgili olan herkesi ayırıyor sevgilisinden. Bugün de başka bi en yakın arkadaşımı ayırdı sevgilisinden. Ve artık ona dur demek için kusursuz bi plan yapmak istiyorum ama ne ve nasıl yapacağımı da bilmiyorum. Lütfen birileri bana yardım edebilirmi? Siz olsaydınız ne yapardınız? Herkesi sevgilisinden ayırıyor kah*e 😤
Siz olsaydınız böyle bir kıza ne yapardınız?
Cevapla