Kalorisi yüksek demek sağlıksız besin demek değildir, çoğu insan kalorinin ne olduğunu bilmiyor. Günlük 1000 kalori alıp zayıflayacağını düşünen birisi, iki bisküvi yiyip ben zayıflarım mantığıyla hareket ediyor yanlıştır. Ben sağlıklı besleniyorum kalori hesaplaması yapmıyorum, bir oturuşta proteiniydi karbonhidratıydı 1500 kalorilik yemek yiyorum ama sağlıklı yiyorum.