Eski sevgilime çoklu kişilik bozukluğu teşhisi kondu. Sizce ne yapmalıyım?

Arkadaşlar merhaba benim eski sevgilim ki beni çok sevmesine rağmen o sıralar bir kaç sorunum üst üste geldiği için ayrılmak istedim kendime gelmek istedim. Aradan 3 ay geçti ama arkadaşlar böyle bir sevgi daha olduğunu düşünmüyorum beni canından çok seviyor istiyor hala unutmamış kaç gün onunla değildim hepsini saymış ama asla şu zamana kadar bana bir kötülüğü dokunmadı çok saf çok temiz fakat psikoloğa gitmiş işte dün konuşmaya başladık daha çoklu kişilik bozukluğu tanısı koyulmuş. Fakat onunla o kadar zamandır konuşuyorum hiç fark yoktu yani normaldi (ayrıldığımız süreçte arada bir konuşuyorduk bu arada) öyle yani sizce ne yapmalıyım çevremdekiler yanında ol böyle seveni bir daha bulamazsın diyor bende çok seviyorum hatta ama ne yapacağımı bilmiyorum
Eski sevgilime çoklu kişilik bozukluğu teşhisi kondu. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla