Yanında olurum iyileşmesi için yardımcı olurum
Sorununu kendi çözmeli hayatıma bakarım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Adı üzerinde eski sevgili eskide kalmış umursamam açıkçası rahatsızsa gitsin tedavisinde olsun yani beni ilgilendiren bir durum yok ortada Eğer bu kişi benim şu anki sevgilim olsaydı seve seve yanında olurdum keyifle zevkle yanında olurdum mutluluk duyardım onun yanında olmaktan onunla olmaktan ama eski sevgilimse umrumda olmaz hasta mı psikolojisini bozuk gitsin tedavisine olsun ne yapıyorsa yapsın
Böyle bir şey benim başıma geldi ve ben onu iyileştirmeye çalıştım sürekli. Aslında baktığında gerçekten iyileştirdim de hep güzelliklerle gittim sevgiyle gittim. Yolun sonuna geldiğimizde hala aslında atlatamadigi şeyler vardı ama bende yanında durucak güç kalmamıştı ve şu an baktığımda ben onu iyileştirmeye çalışırken kendimi hasta etmişim. 4 yıl çok kısa bir sene değil 4 sene yanında durup çabaladım ama yolun sonuna geldiğinizde yapmasaydın deniliyor. Sizlere tavsiyem iyileştirmeye kalkmayın psikiyatri değilsiniz sonuçta.
Cevap
2Cevap
Yanında olurdum
Seviyorsan ve halen o kişiden umudun varsa yanında olabilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?