Sevgilimde çoklu kişilik bozukluğu var. Sizce ne yapmalıyım, nasıl davranmalıyım ona karşı?

Sevgilim 5 yıldır hastaymış. Bedeninde 20 karakter varmış. 2 senedir sevgili olmamıza rağmen daha yeni oğrendim, kendisi bir kaç gün önce söyledi. Beni kaybedeceğini bildiği için söyleyememiş. Hayatanı mahvedemem ayrılmak zorundayız dedi. Çünkü anladığım kadarıyla benimle sevgiliyken arada kızlarla flört etmiş. Aklına geldiğim an bırakmış, gelmediğim günlerde olmuş. Bunu öğrendiğimde yıkıldım küfürler sayıp engelledim daha sonra hastalığını araştırdım ve engelini kaldırdım. Arkasında olmam gerektiğini düşünüyorum. Çünkü benden başka hiç kimse bilmiyor ailesi bile. Onu motive edicek morelini yerine getirecek hiç kimse yok. Bir de zor günlerinde onun yanında olmam gerekmiyor mu? Sevgi bunu gerektirmiyor mu? 5 yıldır psikoterapiye gidiyormuş ama ayda bir kere. Daha sık gitmesini söyledim, kabul etti. İyileşmesini o kadar çok istiyorum ki. :((((( Ne yapıcağım hakkında hiçbir fikrim yok. Lütfen yardımcı olun.
Sevgilimde çoklu kişilik bozukluğu var. Sizce ne yapmalıyım, nasıl davranmalıyım ona karşı?
Cevapla