Okuldan gelince aksam Açıktımdan yemeklere saldiriyorum
10 kilo vermek istiyorum ne yapmaliyim bu durumdan kurtulmak için
10 kilo vermek istiyorum ne yapmaliyim bu durumdan kurtulmak için
Bu bana da ara ara oluyor. İş yerinde aşırı dikkat ediyorum ama eve girince pek kontrol edemiyorum. Sanırım yapmamız gereken şey kendimize zorla da olsa sahip çıkmak.
Aslında acıkmıyorsun bu arada bu duygusal açlık oluyor. Yani aslında canın istiyor.
Ben kontrol edebildiğimde yavaş yemek için elimden geleni yapıyorum ve karnımı doyuracak, kalorisi düşük bir şeyler yiyirum.
Gerçi kalori hesabı yapmak değil de dengeli yemeye dikkat etmeliyiz.
Cevap
3Cevap
Benim gibisin ya, benim de on kilo vermem lazım en az. Gün içinde iyi gidiyorum akşam eve girince yemeklere girişiyorum ve sonu yine hüsran oluyor.
Aynen öyle
Napcam ya aksam yemeklere saldirmamak gerekir ama iste durduramiyorm ya
eve gitmeden biraz önce yogurt elma filan ye su iç mideyi şişir. eve çok aç girersen yenilirsin.
Aynen öyle ya :/
Duygusal açlık olabilir bir araştır bence Google dan
az az düşür
cok açıktımdan yemekleri yiyorum
Yaş kaö
22
Kg ne
76-77 1.68 boy
Bence iyi ana 65 olsan iyi durur
Bende onun için uğraşiyorum
Hm fitnes yap
okulum var cok acikiyom birden cok yiyorum ya
Hmm bölüm ne
Sus uyu
Jehehheeh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?