Tek bir besin kilo aldırıp verdirmediği gibi ; herşeyin azı da çoğu da zarar biliyoruz bunu. Şimdi her gün en sevdiğimiz tatlıları sabah akşam kilo kilo yersek ee bence o da sıkıntı🍫 Ama mesela kilo almayacğınızı bilseniz hangi tatlının dibini getirirsiniz. Tatlılar daha yoğun kalorili ya ondan ❄️ Ben brownie derdim. Kendimi zor tuttuğum oluyor o kapta duran tüm brownieyi yememek için.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
triliçe tatlısı
Tatlı değil de acı ekşi çok yiyeceğe düşerdim ben öyle bir durumum olsa.
Şeker hastası olduğum için ztn pek tatlı türü şeyler yiyemiom yasak
Tüm browniyi istesende yiyemezn bence ağır olur
Frambuazlı chesscake olur mu 😊🥲
Bütün tatlılar favorim
Kilo sorunum yok olan düşünsün hgjj
ben zaten hepsini yiyorum
4 tane ekler yerim yeter zaten
Bünye yakıyor herşeyi zaten
Hepsini yerdim heralde
Künefe aşkım 😍
Işıksız çikolata ve künefe olabilir
Sütlü baklava
Profiterol
Triliçe