
Paranız bitmeyecek olsa ve kilo almayacağınızı bilseniz hangi yemeği sınırsız yerdiniz?

Paranız bitmeyecek olsa ve kilo almayacağınızı bilseniz hangi yemeği sınırsız yerdiniz?
Yemek seçme huyum olmadığı için ne varsa yerim. Kiloyla ilgili de sorunum yok sayılır. Tadı güzel olan her şeyi yerim 😁
Yine de soruna cevap vermem gerekirse Adana kebap türü yemekler çok lezzetli geliyor. Baklava türü tatlılar vs.
Sadece kendi adıma kilo almakla ilgili değil de hastalıklara yakalanmama konusunda dikkat etmem gerekli.
İstediğimi yiyiyorum kilo sıkıntım yok çok şükür canım ne isterse ne istersem yerim zararlı yiyecekler hariç zararlı olan hiç bir ürünü yiyip içmiyorum kendim ve sağlığım için.
Cevap
4Cevap
Pizza yerdim
Sınırsız yiyebiliyorum zaten kilo sıkıntım hiç olmadi
keşke herkes böyle olsa...
Kilo alıp almamak taktigim bir şey değil benim ne istersem sınırsız yiyorum
hayalimdeki şey... su içsem yarıyor
Yok bana da yarıyor. Sadece şöyle yiyorum yiyorum yiyorum kilo almıyorum birden bam kilo alıyorum sonrs tutuyorum bam kilo veriyorum
Mangalda tavuk kanat cızbız offf ki ne of yerim yerim yerim
Sınırsız yemek yiyorum zaten sonra üstüne 2saat spor yapıyorum 😅
Hamburger patates kızartması ve bütün sütlü tatlılar 🤩🤩
Kilom zaten iyi şükür. Düşünmüyorum o anlamda ama hamburger falan olabilir.
Ay ne bulursam yerdim tatli mesela kunefe ekmek. kadayifi sekerpare revani bayilirimmmmm😍
Ne iyi olurdu yaa, her yemeği yerdim ayırt etmem 😂
Kilodan ziyade aşırı sağlıksız olmasa Kfc kova menülerini elden geçerim
Hamburger patates kola <3
Yoğurtlu tantuni, döner , pasta , baklava
Almıyorum zaten sıkıntı yok
Hamur işi yerdim kesin
Pizza lahmacun spagetti ve yaş pasta
Tatlıların hepsi
ben deee çok fena tatlıcıyım
PİZZAA🍕
Baklava yerdim
Tantuni 😍
Waffle yerdim
Yiyorum zaten no problem
Çiğ köfte ve döner
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?