AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
72Cevap
aynı hastane yapılırken ne gerek vardı diyenler geldi aklıma
Bu ülkede şaşırdık mi hayır ama randevu doluysa oluyor bende bir kaç ay sonra ya almıştım maalesef
Ama ülkede doktor kalmadı oraya ve ilçelere giden doktor görevlendirilen personel oluyor. Kayseri halkından hiç haz etmem sevmem üzülmedim adama
Açıkçası küçük şehirde çok sıkıntı olmuyor cildiyeye randevu aldım 15 gün sonrasına verdi normal kabul ediyoruz artık bunu xbsndb
Ya algı hastane randevu vermiyor veriyi aynı hoca olacak diye 3 haftaya salıyı.. eskiden hastanede sıra beklerdik şimdi evde
Hastaneler yapılırken ne gerek vardı diyenler
İzmir belediyesi hala bir hastane yapımını sürekli engel oluyor takoz olmaktan başka bir işe yaramıyor bunlar
Ülke adaletsizlik ve sorumsuzluk silsilesi içinde.
hatayla yazmışlar ne alaka komik misin vazla hlktv izleme
Ülkede doktor mu bıraktınız. Şiddet şiddet şiddet.
Yoo zorlanmıyorum. İstediğim zaman randevu alabiliyorum. Allah devletimize zeval vermesin
İroni gibiler
Şimdi ben de istediğim zaman rahatça randevu alabiliyorum ama AKP li değilim
@aleynatwh bunlar anlamaz boşuna uğraşma.
Çünkü biz küçük şehirlerde yaşıyoruz kafan bastı mı şimdi
Büyük şehirlere git nah bulursun randevuyu gelmiş bir de devletimize zeval gelmesin diyor şu at gözlüğü bi çıkarın
Hastane yapıcaz dediklerinde karşı çıkmayı biliyorsunuz ama
Ne gerek varki diyordunuz 1 yıl bekleyin şimdi
İzmir belediyesi öyle demiyor ama, hemde toki yapmak için devlet yer gösterilmesini istedi onu bile göstermediler
Tekrarlıyorum kimse hastane Yetersiz demedi randevu alamıyoruz dediler onun nedeni de doktor yok hastane kurslarda onun pek değişeceğini sanmıyorum
Eğitim sistemi değiştirilecek o zaman ülkenin başından beri böyle bu sistem bir hastaneye kaç doktor sığabilir bunuda düşünmek lazım
Konu bu dediklerinin dışında şimdilik. Doktor sıkıntısını çözmek için şiddeti çözümleri gerekiyor daha başka şeyler de var da neyse
Ne yapalım doktorlarda hainlik peşinde ülkenin yanında durmuyor keyfine bakıyor kim daha çok para verirse ona bakıyor
Doktorları değil de başka şeyler mi elestirsen adam yillarxa okumuş ne için? Dayak için mi? Bi tip. uzmanlok. icin 10 yıl okuyorlar farkindaysan
Dediğiniz şeyleri yapmanın yolu vergiden geçiyor, bu eğitim sistemiyle okumak bir şeye yaramıyor, babam tıbbi sekreter küçükken yanında takılıyordum nasıl bir ortam olduğunu biliyorum doktorların güvenliği için güvenlik tutulması gerek ama bu çok zahmetli olur zaten sağlık hizmeti ücretsiz durumda doktor olan insanın bunlarıda göze alması lazım biz abd de değiliz Türkiye burası düşmanlar her yerde her kılıktalar en özgür ülkelerden birisyiz savaş için çok müsait bi ülke burası seçimlerde yaklaştı iktidar hamle yaptıkça düşmanlar dahada zorlayacaktır daha bir şey görmediniz bu ülkede memurlar geçinebilsin diye üretici batırıldı olan bana oluyor, ırakta yakınlarım operasyona katıldı ölüm haberlerini bekliyoruz ben sesimi çıkartmıyorum da size ne oluyor
Bak ya o zaman savunma Aslan parçası. Dur tahmin edeyim düşmanlar diş güçler mi 😃 yoksa şu bizi kıskanan Almanya mı?
Birçok çözümü var lakin senin gibi su %52 kısım yüzünden hiçbir zaman sorunlar çözülmeyecek
Pişkin pişkin cevap vermeye başlandı gene, klasik hamleler...
Benim adıma utanıyormuş 🤦🏻♂️
Benim topraklarımda atatürkün mezarı hala ayakta duruyor, diyer milletlere rezil oluyoruz
Kusura bakmada elin adamı gelip dinimi hiçe saydı ülkemin adını değiştirdi toprak sattı baş tacı ettiniz siz kimsiniz
%52 kızım yüzünden mi rezil oluyoruz anladım ben tam orayı
Toprağı oy verdiğin kişi satmış olmasın iyi araştır alperencim
Atam o bahsettiğin bir şehit için menemi yok etti senin oy verdiği kişi de 3 5. sehit dedi
Dinine hiçe saymadım dinini adam gibi yaşa diye kuranı turkce çevirdi
Lozan...
Atatürkün kazandığı savaşları sayarmısın 1 eldeki parmak sayısı kadar varmıymış bakalım
Bunları anlamın için önemlikle beyninin büyümesi sonra da o gözleri atman gerekiyor
Atatkrun kazandığı savaşlar ne alaka konun Atatürk'le ne alakası var
Çevirdiği şey Kuran mıydı eminmisin
Adam gibi cevap veremeyip konuları başka yere çekme en cahil insan özelliği
Savunup duruyon ya
Konuyu açan sensin alperen konu canım Atam mi hayır ne alaka
Batıya özenenler atatürkçü çıkıyor ya ondan alakası var
Yahudilere özenin de %52 kısım oluyor sanirim
Konu randevu alırken zorlanmak değilmiydi tamam atatürk zamanına bakalım hastane nerde doktor nerde?
Ülke kurmuşmuş neyle kurmuş osmanlıdan kalan miraz ile kurmuş bravo
Cidden sorduğun soru bu mu 5. yasindaki insan bile sormaz bunu aq
Sormadığinızdan bu haldesiniz ya
Aynen alperen hadi ikile
Konuşmana bakıyorum ve evet cidden değmez
Hadi canim Allah versin
Bana konuyu dağıtıyorsun cahilsin diyorsun ama sende hakaretin ötesine geçemedin
Mk sorduğu soruya bak
Kızma kızma öteki dünyada az yakarlar belki
Atatürk döneminde hastane doktor nereyi diye soruyor cidden sen kaç yaşındasın hiç mi utanmıyor musun bunu sormaya
Biraz araştırında gelin cahil diyip durmayın ülkenin bu halde olmasının sebebi atatürk ve yandaşlarız şu anda yaşadığımız çoğu sorunu onlar yüzünden yaşıyoruz istesenizde istemesenizde konu eninde sonunda burayada gelecwk
Ölmekten korkan insanlar, ülkenin işlerine karışır olmuş
Seni tutan yok kendine yakıştırıyorsan sövebilirsin
Bak hala şansın var bunları bı düşün derim yoksa öteki dünyada Fatih boğazımıza yapışır İstanbul u imamoğluna nasıl verdiniz diye kızar bırakmaz bak hahaha
Erkek yokmu ya kızlar anlamıyor bu işten zevkli olmuyor
Alperen bu kadar Arapçı olma. Adam ülkeyi kurtardı kurtuluş savaşında hâ lâ ne anlatıyorsun. Ama o kadar gülüyorum ki sizeee bak nasıl da yazıyorsun Latin alfabesiyle. Nasıl da rahatsız ediyor seni ahajhskahsjaha
Dünyaya kendi dilimizi öğrenme zorunluluğuda getirebilirdik ama bunu istemediniz nedense harf devrimi vurulan en büyük darbeydi zaten
Duyan da sömürge olduk sanacak. Uyan alperen uyan kazandık kurtuluş savaşını. Mazaallah millete sömürge olsaydık sen görürdün o zaman milletin dilini öğrenince. Bir kez daha gururla andım Atatürk'ü..
Hee sen arapçı olduğun için Arapça öğrenmek isteyebilirsin. Git öğren kolundan tutan yok.
Ne haliniz varsa görün, önceden bilmiyorlar diye sabrediyorduk anlatmaya çalışıyorduk ama belliki bu cahillikten değil düşmanlıktan
Seninki özelden ifade etti kendini
Ay Bi de Latin alfabesiyle yazacaktın dimi ahajhskahsjaha daha çok gülesim geldiiiiii. Bak bakalım Arap harflerine sende arapçılık olduğu için tanıdık falan gelir belki bajahskshsjsha
Sıradaki seçimide biz alırız sen düşün ne yapacağını
Benim param var ki bana koymuyor. Olan cahil kesime %52 ye koyuyor yaniii. Onları gördükçe daha çok gülüyorum hakahskahskshs
Gözümün önünde açlıktan ölse Bi gram yemek vermem benim vicdanımı sorgulama
Adın da tam sana göre olmuş malperen. Neyse iyi geceler arapçı sana ayıracak daha fazla vaktim yok
Paraysa bendede var ama ben insafsız değilim
Mücahit Alperen anlamına bakta gel
Bizimkisi 100 yıllık değil, tarih yazan cinsten
Tamam sen dağıt paranı banane malperen. Sen seversin ona buna dağıtmayı belli
Herkesin dini kendine. Laik sistemle yönetiliyoruz ülkenin çoğunluğu ne isterse o oluyor hiç cızırdamayın
Bu da Atatürk'ün sayesindeeee. Vee geneeee bir kezzz dahaaa gururla andım atamı. Atatürkü yaniii türklerin atasınıııı bilmem anlatabiliyor muyummm. Arapçılara batar tabii
Renkli türk...
Atanı anınca bile mutlu oluyon belli nasıl kandırdıkları
O kadar padişahı böyle anmadık hayır bide onların feth ettiği topraklarda yaşıyoruz
Ayneeeeeeen kardesim Bi bizi kandırdılar Bi seennn biliyorsunnn en bilen sensiiinnn ayneeeeeennn
Onlar daa atamız onları da anabilirsin? Malperen aynı anda kişi kişiyi sevebilmeyi öğreniyorrr alkışşşş malperene
Hayret kemalistler ne zamandan beri padişahları atası olarak görüyor
Abi şaka mısın yaa. Harbi yazma yaa yazmaa yazmaaa
O değilde yaşın göründügünden küçük galiba sal beni işim var
Allah devletimize zeval vermesin inşallah
Amin
youtube.com/shorts/ZCFSTMC256c?si=GtlLaVCpArSFu-kF
@aleynatwh kaç cm Di?
Beni engellemiş gözükmüyor ne yazdıysa. d
@mAlperen bunlar ağlak. Anca onu yaparlar hahahahahaja
Kayseri’den sonrasını okumadım
Neden
oda malum partiye oy verdiği için sitem ediyor mng
Banada bir seferinde öyle vermişlerdi
2025 az bir zaman. 2030 ve 2050 yeterli...
Hayır hayet kolay buluyorum ilden ile değişiyor
Sağlık ocağında bekleyenler buna güldü
Evet dayısı olanlar ve korkaklar sayesinde
%52 sagolsun kâbuslar gerçek oldu.
İstanbul'da o bile yok 🤔
Yuh be o zamana kadar kjm öyle kim kala
İyi en azından randevu almış bizde o da yok
Demek ki şahlanma ve uçuş böyle oluyor. 😂
Çok var. Özellikle göz, diş hiç mi randevu çıkmaz.
her sey zamanında yapılmalı
Evet önceki gibi kolay alınmıyor
Paran varsa özele gideceksin başka çare yok
Aynn oyle yoksa yok
Vaybe geldigimiz nokta
Bir filme 1 ay sonra randevu verdi
1 ay ağrı içinde bekliyor sun flim çekilsin nedir derdin
Diye soracaksın
Mecbur bekleyeceksin özeller de çok pahalı parası olan özele gidiyor biz bekliyoruz
Tabii ki randevular eskisi gibi bol değil
Gercekten inanilmaz boyutta
16.01.2024tür o muhtemelen yanlışlık olmuştur.
Böylesini ilk defa duydum 😊
Sağlıkta şahlanmak bu olsa gerek 🙄😂
Yuh o seviyeye geldik mi ya
Yanlış girmişlerdir muhtemelen
Türkiye Cumhuriyetinin özeti 😂
Ankara 'da bu konuda zorluk çekmiyorum.
Fakirsen GotunuSikerler tabii
Bazı bölümlere randevu almak çok zor
Ohaaaa õlurum o tarihe kadar
Gerçek ise gün ve gün sıçrıyoruz
15 gündür Bi randevu alamadım..
bitik bu ülke devlet kurumları her tarafı laçka
Hastaneye gitmiyorum nasip etmesin Allah
Bana 2026 verdiler gene iyimiş
İstanbul'dayım dış hastanesi randevu bulamıyorum
İnş ölmez o zamana
Mhrs veriyor
Trajikomik bir durum
hayır kolay
@xSosyoPsikopat nasil
bas baya
Evet
İyi olmuş
Yo hayır
🤣maşallah şaka gbı
zorlanmıyorum burada gayet erkene alınabiliyor
Hiç şaşırmadım
Evet zorlanıyorum
Hayır
Akp döneminde sağlık düzeldi aynen he he
Hayır hemen alıyorum
Doğrudur
1 seneye belki ölcem