Bu pandemi döneminde hiç devlet Hastanesi'ne gitmedim bir çok kişi randevu aylar sonrasına verdiğini söylüyor. Şahsen ben arayıp ta randevu almadım bilmiyorim ama gerek de düşünmüyorum bütün işimi özel hastanelerde hallediyorum. Evet baya pahalı geliyor ama yapacak bir şey yok pandemi bitene kadar
Diş hastaneleri özellikle burada en azından öyle iğrenç bir durumda sistem. Doktorlar randevulu olsa bile bakmıyor kendi özeline çağırıyor. Geçen bir doktor danismanda o kadar insanın içinde muayene etti ya. Bu kadar kibirli ve aç gözlü olunmaz. Devlette cekilemeyen diş ne hikmetse kendi özelinde çekiliyor
Annemle babam 2 ay önce ikinci doz aşı yaptırmak istediler. Randevular dolmuş ve sistem sık sık 2 gün ileriye öteliyordu. Mahalledeki sağlık ocağı full dolmuştu. Enine sonunda sokak kısıtlamasına 1 saat kala bir vakte denk getirebildik.
Evet randevu almak çok zor hep aylar sonra veriyorlar ama hastaneye gittiğinde hep boş oluyor yani neden randevuyu geç verdiklerinin sebebini merak ediyorum
Diş randevusunda ciddi bir sorun var.. Aylardır bakıyorum "Randevu yok".. Daha doğrusu "Ağız ve Diş Hastanesi" komple yok... Tek tük olan hastaneler var ama çok uzak ve ters yerler..
Bunda da "Çekim" haricinde iş yapmıyorlarmış..
Ya hiç iş yapmaz, ya da yapıyorsa tüm işlemi yapar.. Böyle saçma birşey görmedim.. Çekim olunca Korona gezmeye mi gidiyor..
Evet çok zorluk yaşıyorum. Anneme kardiyolojiden randevu alacaktım. Randevuyu ancak 7 haziran itibariyle alabilirmisim kim bilir kaç ay sonra randevu alacagim🤷♀️