Sağlıklı bir şekilde kilo almak için haftada en az 3 gün spora gidiyorum fakat kilo almakta hala sıkıntı çekiyorum. Hoca bana karbonhidrat besin takviyesi önerdi. Aşağıdaki ürünü almayı planlıyorum;
www.n11.com/hardline-nutrition-progainer-1406-g-karbonhidrat-hediye-P17882128
Ürün hk; bu tür ürünlerin testosteron seviyesini arttırdığını okudum. Sonra kıllanma filan yapmasın bende :o?
www.n11.com/hardline-nutrition-progainer-1406-g-karbonhidrat-hediye-P17882128
Ürün hk; bu tür ürünlerin testosteron seviyesini arttırdığını okudum. Sonra kıllanma filan yapmasın bende :o?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Merhabalar,
Sağlıklı bir şekilde kilo almak için ekstra supplement desteğine çok da gerek yok aslında. :)
Metabolik bir rahatsızlığımız yoksa ve hedefimiz sadece kilo almaksa doğru makro ve mikro besinleri hayatımıza entegre ettiğimizde süreç çok hızlı ve sağlıklı olacaktır.
Ara öğünlerinizi süt/yoğurt grubu, meyve, bal/pekmez/fıstık ezmesi ile güçlendirip kilo alma sürecinize destek olabilirsiniz.
Daha fazla bilgi almak isterseniz yukarıdaki adresten bana ulaşabilirsiniz.
Sevgiler. :)