Koronavirüs çıktığı ilk gün maske almıştım ve virüs geçene kadar o maskeyle idare ettm. Yeni virüs çıkarsa kullansam bişey olur mu?

Arkadaşlar corona virüsün çıktığı ilk gün bir maske almıştım ve virüs geçene kadar o maskeyi takmıştım, hiç çöpe atmadım. Eğer yeni bir virüs daha patlak verirse yine o maskeyi kullansam bi şey olur mu?
Koronavirüs çıktığı ilk gün maske almıştım ve virüs geçene kadar o maskeyle idare ettm. Yeni virüs çıkarsa kullansam bişey olur mu?
Cevapla