Ciddi bir kasık ağrısı ve baş ağrısı. Sebebiyse yeteri kadar su içmemem 🙄

Ciddi bir kasık ağrısı ve baş ağrısı. Sebebiyse yeteri kadar su içmemem 🙄

Genelde uykusuz yorgun ve bitkin oluyorum.. başım çatlayacak derece ağrıyor.. vücudum kuruyor sdfsdfs
bunun dışında bir de kendimi halsiz hissediyorum. işin kötü yanı da çok kahve kola içersem susadğımı fark etmiyorum pek.
Cevap
27Cevap
Baş ağrısı şu şekil beynimw uğruyor
Tam kahve iciyodum bunu okudum su da icim bari
Sevap kazandım
Bir kere bayılma eşiğine gelmiştim. Artık çok zevkle susamama gerek kalmadan içiyorum ama mutluyum 🙂
Bilmiyorum ki 🤔 Günde en az 2.5 lt içiyorum, bazen 3-4 lt ye çıkıyor...
Bende bazen iki bardak bile içmiyorum 😞
Değişik birisi olduğunu anlamıştım zaten 😂
Hadi ya o kadar da gizemliydi halbuki 😂
Günlük 20-30 bardak çay içip su içmeyen ama bu belirtileri de yaşamayan ben. 😂
Ölüyorum 🙄
Çok fena
Ben ölüyom beeeennnn
Ağrım çok be sus. Hiç de halden anlamak yok.
Bana pek tepki vermiyor ama sanırım suyu ihmal etmemem lazım illa bir yerde tepki verecek neticede
alkol aldığum günün ertesi vucut çok sususz kalınca gözler yerinden çıkıcakmış gibi ağrıyor
Alkol yok ama ağrı evet
Yok yok 5 lt su içmeden geçmez
20lt de olur 😃
Niye o bir lt yi kestin 🙄
Damacanayı alan adama bir litre mi çok geldi nç nç yakıştıramadım
Sırtla getir banane
6🙄
E ne yapayım 😂😂
Çeşmede içeyim 😒
Bana uyar 😂
Bedava mezar varsa o da olur nasılsa yarın öbürgün ölecez lazım olur 😂😂
Sar 😃 arıtmayla beraber getirirsin
Yok getir be ne olacak
Sana iyi haberim var. 3. Kat ev 😂
😂😂 baktım sırtladın dedim hızını kesmiyim
Kabızlık, Böbrek Hastalıkları, kireçlenme vs.
Halsizlik oluyor bende fakat ben günde 3 litre içmeye çalışıyorum.
yeteri kadar su içmiyorum şimdilik bir zararı olmadı
Tansiyon düşüklüğü. Baş dönmesi. Göz kararması. Baş ağrısı. Nefesizlik ve halsizlik.
Yeteri kadar su içmezsem sol böbregim hafif agrı yapıyor yılda bir
Genelde migrenim tutuyor deli dana gibi debelenip duruyorum
Ellerimde egzamaya benzer derilerin ayağa kalkması..
Büyük abdeste çıkamamak..
Baş ağrısı baş dönmesi ve mide bulantısı banko olur.
Bir tepki vermiyor sadece yorgun oluyorum uykulu 😂
genelde belirti verir ama çoğumuz neden anlamayız
3 4 günde bı bardaj su anca içerim suandada gayet iyiyim. Ama çayı çok icerim
Yeteri kadar içsem ne olacak acaba 😅
Sağlam ve pırıl pırıl bir cilt 😃
Durmuyor ki vücudumda
Cildim ve dudaklarım kuruyor
Migrenim tutar...
Şiddetli baş ağrısı ve ödem oluşuyor.
Baş ağrısı böbrek ağrısı yorgunluk
3 litreden az içince ateş basıyor beni
Ciltte dökülme ve şiddetli baş ağrısı
Baş ağrısı yapar bende.
Baş ağrısı halsizlik sinirlilik
Ben hep içerim ki 😀
Günde 2 litre su içmek geeekir
Baş ağısı ve halsizlik
Susama hissini hissettirmeme sebep oluyor
cilt matlık
Baş ağrısı
Ağzım kuruyor
ciltte kuruluk başlıyor ve kaşıntı yapıyor
Baş ağrısı.
Baş ağrısı
Su gibisin:)
baş ağrısı
baş ağrısı öksürük
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?