En genel olarak sigara içmiyorum ve asitli şekerli içecekler tüketmiyorum, ek olarak ekmek margarin tüketmiyorum ve gece yemek yemiyorum. 


Aralıklı oruca başladım ve şu an kan şekerim düşüyor... açlık vurdu ama iyim jjsjs sporumuda yaptim suyumuda içtim kaldı geriye uyku
Teşekkür ederim
Alkol , sigara , cips , kola , fanta , beyaz ekmek gibi zararlı gıdaları tüketmem. Ayrıca süreklide spor yapan biriyim.
Cevap
4Cevap
hiç bir şey yapmıyorum.. sağlık kötü zaten ama beslenmeye dikkat ederim
Sigara içiyorum ama sigaradan çok daha fazla su içiyorum saatlerce uyuyorum sebze tüketiyorum yeterli mi bence yeterli.
Sigara, alkol, abur-cubur yok düzenli spor da yapıyorum 6-7 saat de uyku var elimden bu kadar geliyor
Az önce bir paket cipsi tek başıma yedim. Onun dışında kahvaltı yapmıyorum ve yatmadan önce tatlı yiyorum😂
Alkol ve sigaradan uzak durup spor yapıyorum sağlıklı besleniyorum
Fitness walking bir de kahve tüketimini azaltmaya çalışıyorum bu aralar
Ben hep uyuyorum ölüme hazırlık herhalde bilmiyorum
Tatlı yiyip kahve içiyorum 🙄
Spor, yürüyüş, düzenli beslenme, düzenli uyku.
Hiç bir şey yapmıyorum
Su içiyorum
Spor ve diyet
Alkol tüketiyorum
Hicbir sey
spor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar