25 yaşını geçen kızlar ebeveyn sigortasından faydalanmıyo mu?

Diş hekimliği 3. Sınıf öğrencisiyim. Sigortanız yok denildi bana. Kız çocukları özellikle ailelerinden yararlanabiliyo diye biliyorum

25 yaşını geçen kızlar ebeveyn sigortasından faydalanmıyo mu?
Cevapla