Bu gençler 20-35 yas aralıgı destek olmadan mı ev araba sahibi oluyor?

Bir tek benim koca tarafimda mi iş yok eşimin işleri çok kötü gidiyor çoğu ay kazanamıyor başka iş yapmak için de sermaye lazım o da yok ben calisiyorum evin ben çeviriyorum faturalar kiralar aklınıza ne geliyorsa bende. Kocam 4 kardes 3 abla onlardan hiçbir beklentim yok el oğlu var arada neyse kaynanam lüks bir sitede 250m2lik evde tek yaşıyor yazlığı var falan ben sadece kaynanamdan ev konusunda destek istedim tek istediğim bizi kira derdinden kurtarması bazı arkadaşlar çok tepki veriyor ama bu hayat zorluğundan anne babalarımızdan da destek goremeyeceksen el bize hiç destek olmaz ki görumcelerimin evine (minimum 120bin giriyor) evleri çifter arabaları var anlayacağınız durumları iyi bir bizim durum eşimin işinden dolayı çok kötü artik bende çok yoruldum benim ailemenin durumu kötü olduğu zaman yardım ediyorlar zaten yani nasil olacak neden anne oğluna karşı bu kadar duyarsız. Geçenlerde eşime en çok sen ilgileniyorsun bence kim daha çok ilgileniyorsa anne babasıyla ona daha fazla mal bırakılmalı demiş e bu kardesler arası fitneyi sokar hayattayken yardımcı olsa hibe etse bir ev desteği verecek malı var kaynanam 70 yaşında yazlığı satsa bize ev getirir ama yok çok bunaldım ya

Bu gençler 20-35 yas aralıgı destek olmadan mı ev araba sahibi oluyor?
Cevapla