20 yaş üstü olup hala ailesine bağlı yaşayanlar tembel mi, yoksa ekonomik şartlar mı zorluyor?

Hadi tamam kiralar yüksek aile evinden cikamiyorsunuz anliyorum da bari en azından asgari ücretle de olsa bir işe girip çalışın ana babanın eline bakmayin hatta gerektiği yerde siz destek atın ailenize. Özellikle erkeklere diyorum kadınlar bir şekilde kendini kurtarır. Zengin birini bulup evlense bile kurtarır ama erkeklerin mutlaka çalışması lazım.

20 yaş üstü olup hala ailesine bağlı yaşayanlar tembel mi, yoksa ekonomik şartlar mı zorluyor?
Cevapla