Lavmanı kullandığım halde hala tuvolete çıkamıyorum ne yapmalıyım?

Dün doktora gittim röntgen çekildi lavman verdiler kullandıktan iki dk sonra tuvolete gittim ama yapamadım. Şurup verdi bide. Şurubu kullanmalı mıyım yoksa son çare ameliyat felan mı? Ameliyatta ne oluyor bir bilgisi olan var mı?

Lavmanı kullandığım halde hala tuvolete çıkamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla