ölsem yemem 🤮
Bu kadın yamyam pic.twitter.com/4iF4bWPtup
— bizim neyimiz var pardon (@VarNeyimiz) September 16, 2023

ölsem yemem 🤮
Bu kadın yamyam pic.twitter.com/4iF4bWPtup
— bizim neyimiz var pardon (@VarNeyimiz) September 16, 2023

Raw food akımı deniyor. Çoğunlukla vejeteryanlık%veganlık ile ilişki gibi düşünülse de raw meet yani çiğ et tüketen bir sürü omnivor mevcuttur. Kimi dini sebeplerden kimisi daha sağlıklı olduğunu düşündüğü için bu şekilde besleniyor lakin ben çok doğru bulmuyorum. Bir kere pastörize edilmemiş iyi pişirilmemiş gıdalar birçok bakteriyel enfeksiyona davetiye çıkarır. Salmonella, E. Coli, Listeria ne varsa kapar bu insanlar. Mide barsak problemleri ve daha ağır sorunlar da olabilir zamanla. Bence özellikle hayvansal gıdalar açısından çiğ tüketme akımı çok sağlıklı değil.
Tipe bak, bu iddiası gerçek olsaydı bir kere bu tipten de andavallıktan da kurtulması gerekir, leş gibi bir andaval burnum kopacak kokusundan pisliğin 😀😀😀
Bu kadının doktor olduğuna inanmıyorum şahsen doktorlar parazitoloji ve mikrobiyolojiyi bitirmeden mezun olamazlar bu derslerde de çiğ gıdaların içinde neler olabileceği işlenir bu riski şahsen ben göze alamazdim
Hayır mis gibi pişmiş tatlar varken neden çiğ yani neden bu eziyeti yapıyorlar hem kendilerine hem bize hastalıklar türüyor ama bunlar hiç oralı değil hâlâ devam
Cevap
88Cevap
Çiğ et sağlıklı olamaz.. ayrıca beyini hiç bir şekilde yemem.. ama bazı insanlara beyin yedirmek lazım yok çünkü :D
Hayır, beyin sağlıklı olsada çiğ yenmesi zararlı ayrıca çiğ et üzerinde bir sürü bakteri tutuyor.
Bu şekilde tüketmek sağlığa zararlı, sushi den kat kat daha zararlı.
Yiyemezdim yemezdim az önce yediğimi çıkarıyordum😂
İlgi isteyen doktor işte bağırsak kurdu yapar bir çok hastalık yapabilir umarım iyi sonuçlanır bu diyeti
Üff boş işler.
Ne yersen ye, kafan rahat olmadıktan sonra, sağlıklı yaşam n. ah geçer eline.
Çiğini bilmem ama beynin yarısına yakını omega3 DHA yağ asitinden oluşuyor bol omega3 alarak beyin sağlıgı iyileştirilebilir.
A vitamini için yumurta, B vitamini için Ceviz yerim ama Beyin vitamini için Beyin yemem çünkü ihtiyacım yok 😀
Knk bende beyin yiyorum ama böyle değil yani çiğ yenmez şahsen çig yemem yani o neyin beyni acaba
bunlar bence reklam ünlü olma düşüncesi. yemişmi vidyoda tamamını izledin mi. 1 ısırık alıp bırakmısmı yoksa.
En son yüzünde kocaman yaralar çıkmıştı. Bu kadar çiğ et yemesi sebep oldu muhtemelen. Şahsen izlemeye bile dayanamadım😶
Buna ağzını bırak millet başka yeriyle güler 😂 ayrıca buna inandırılmış bir beyin, her şeye inanır dolandırırlar bunu çok 🤔
etkileşim gelince devam ettikçe etti. etkileşim için kendi kolınu da yer
çiğ et buna beyin de dahil içinde parazit veya herhangi hastalık varsa insana geçer
Çiğ et hiçbir zaman sağlıklı olmaz. İçerisinde milyonlarca bakteri ve mikrop vardır
haşlanmış ve kara biber limon üstüne az biraz ancak.
Çiğ beyin yiyen birinin akıl sağlığının iyi olabileceğine inancınız var mı gerçekten?
Bu kadını gördüm tasvip etmiyorum. Ciğ yenilen et bile sağlığa zararlı ve vahşice buluyorum.
Sağlıklı genç kalmanın asıl sırrı bol su tüketmektir
Kadınlar bizim beynimizi yiyor ve çok saglıklılar araştırma dogru😂
Bu mal nie heryerde engelledim tiktokta burada karşıma çıkıyo midem kalktı
Beynini zigim onun o kadar beyin yermiş yine de yaramamış desene
Hasta olunca anlar çiğ et yemek tehlikeli bunun farkında mı acaba miğde bulandırıcı
Pişmişini bir yemezken bir de çiğ mi Allah'ım midem kalktı ya 🤦🏻
Ekmeği de hamur olarak yesin daha saglikli olur yaşamı 😊
Denemek lazım 🤔 haşlanmış olanını severim ama çiğ yemedim hiç.
Deneyecem bunu merak ettim
Çiğ beyinden nasıl bir tat bekliyordu ki acaba. Tadını beğenmemesine sevindim.
Bu kadar ön plana cikicaz diye bu kadar da olmaz Yok artık yaaa 🤢
Gecegece midem bulandı ama canım çürük ve kelle paça çekti 😂😂😂
Ben pişmiş olanı da yiyemem sakatat yiyemiyorum midem kaldırmıyor.
gundem oliyim diye yapmadiklari kalmadi mcik kafalilarin
ıyy o nasıl doktormuş çiğ et ürünlerinde salmonella olur
Gündem olabilmek adına ne b. K yiyeceğini şaşırdılar
lan ablacım böyle işler yapıyonuz salgın çıkıyor sonra git adam akıllı köfte ye gitsin
Şimdi bişey derdim ama hesabı kapatırlar ondan sessiz kalaym
Tavuk eti alamıyoz buda ölenlerin beynini yiyor kocasının ki yetmiyormuş gibi
Ya şu sağlıkli bu değil kafalarıni artık bi bırakın yeter wk insanların feleği şaştı
Ben pişmiş beyin de yiyemem zaten. Sağlıksızken mutluyum
Beyin soguşe bayılırım kelle paça nin yaninda. Bazen de dil beyin yerim ama çig beyin ne amg ya
sırf dikkat çekmek için yapıyorlar Allah'tan dileğim şu sosyal medya kapansın da normale dönelim artık ya
Ya lütfen bunu da tartışmayalım artık. Mallığa mallık demeyi öğrenelim
Mikrop bakteri parazit kapar. Çiğ tüketilmesi hastalık yapar. Tavuk bile cig kalsa ölüme yol açar mazallah
yemem ben, o da yiyemedi zaten midesi bulandı son anda.
Üzerindeki bakterileri neyle öldürmüs ki sağlıklı diyor
ya mimiklerinin hareketlerinin bile sinir bozucu olduğunu düşünüyorum engelledim
Vücut kendisinde eksik olan vitaminleri mineralleri ve bu kadındaki gibi organlari isteyebilir 😉
Ben normalde de insanların beynini yiyorum zaten ahs
Lan ben pişmişini yiyemiyom beynin bu nasıl çiğ yemiş aw midesizi
Bu ablamiz prim için çekiyo' bu videoları. Kendi haline bırakın
Benim önüme et koyun, ne pişme şekli ne de ne eti olduğu fark etmez. Afiyetle yerim.
Zamanında yumurtalı beyin çok yedim ama çiğ denemedim
pek saglikli ya benzemior
Bu yamyamlık değilde ne hay koyayım böyle mideye
Pişmişini bile zor yerim
Doktorlara da güven kalmadı ıyyk
Allahim Niye Bu Kadar G. rizekali Var
Bazılarına zorla yedirmek lazm.
Bence bu kişi kendi beynini de yemiş
Oooyyyy yorum yapmak bile istemedim
Mum da dikmiş üstüne kutlama yapıyor 😂
Beynin silkeleyeyim onun
Ya napcam sağlıklı yaşamı sbxjxbdn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?