110 kilodayım, kimse benimle tanışmak istemiyor. Ne yapmalıyım?

Tamam anlıyorum fizik önemli, ok

ama benim de kalbim var. Yani bende bu kiloda olmak istemezdim ama birden hayat beni bu hale soktu.
ne yapcağım?

110 kilodayım, kimse benimle tanışmak istemiyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla