Tamam anlıyorum fizik önemli, ok
ama benim de kalbim var. Yani bende bu kiloda olmak istemezdim ama birden hayat beni bu hale soktu.
ne yapcağım?
Tamam anlıyorum fizik önemli, ok
ama benim de kalbim var. Yani bende bu kiloda olmak istemezdim ama birden hayat beni bu hale soktu.
ne yapcağım?
Başkasının düşüncesini önemsemek yerine kendi sağlığımızı ön plana çıkarmalıyız. Bunu başarabileceğini düşünüyorum. Sonuçta kilo almak için bile bir yatırımımız oluyor değil mi? Birden almıyoruz, zamanla ve birikerek oluyor. Aynı şekilde kilo vermeyi de zamanla yapabilirsin. Sana yardımcı olabilirim 🌸
Önceliği kendine verip kendini bu halde mutlu hissetmiyorsan bunu değiştirmeye yönelik adımlar atmalısın. Çok kilolu kadınlar gördüm kendilerini bu şekilde mutlu hisseden. Hiçbirisi bu durumdan dolayı aşk hayatları olmadığını dile getirmedi mesela. Kendini sevdiğin zaman özgüvenşn gelir ve sosyal hayatta herkes buna daha çok dikkat ediyor
Diyet yap ama bunu sağlığın için yap. Diyeti sporla destekle. Günde 1 saat tempolu yürü mesela. Yaşadığın yer neresi, imkan var mı bilmiyorum ama kısa sürede kilo verirsin. Ayrıca günde 1 su bardağına yarım çorba kaşığı elma sirkesi ve 1 tatlı kaşığı çörek otu at. Yağ yakımını hızlandırır.
Hastalık vs bi sorunun yoksa bi zahmet yediğini kıs istediğin kiloya düş. Benim de bi kalbim var yaaa olayına ayar oluyorum. Kendimi sakatlıcak tarzda antrenman yapıyorum her gün tavuk yemekten yumurta çıkarıcam kalkıp gelmiş buraya benim de kalbim var yaaa
Cevap
24Cevap
boş ver sen onları gadası
Seni cok iyi anliyorum ben de 115 kilodayim sana şunu diyecem ben yapamiyorum benim durumlarim var ama sen iyisin aşkı meşki fizigi boş ver sağligini düşün kendini zorla kilo ver kilo cok büyük bir sorun bunu sen de iyi biliyorsun zaten kilo demek hastaliklari getirir önce kiloyu ver kendine bak sonra aşkı meşki düşün herşeyin bir zamanı var zamani gelemden hic bir sey olmuyor zamansiz gelende olmuyor o yüzden sen kendini düşün
Sen incecik alimli bir kiz olsan 110 kg cirkin bir erkege bakarmiydin ya da teklifini kabul edermiydin lutfen seffaf ve durust ol ayrica kg almak hayatin isi degil kendi isindir hayatina gereken ozeni gosterirsen toplum kadinlarimizin cogunlugunda olan bahane hastaligindan kurgulursan hayatin daha guzel olur
Diyet ve sporla zayiflamalisin iradeli olmalisin. Bol sams seni seviyorum sana guveniyorum umarim basarirsin 💙🎈
Canım aşkm😍
hayatına sıfırda başlayıp önce sağlığının kontrolünü ele almalısın. kilolarını düzenli diyet yürüyüş su ve spor ile erit mutlaka.
tamam aşkım
Evet
Kilo verdikten sonra ne anladim ben gelmelerinden dimi
…
Fizikle değil, kalple yargılayan kişileri umursayın kendilerine o hatayı yapmayı yakıştırıyorlarsa, onları hatalarıyla baş başa bırakın... Değmez boşverin... İsterseniz özelden konuşalım
sağlığın için yediklerinin porsiyonunu düşür. akşam yemeğinden sonra bişey yeme.
azıcıkta hareket ettinmi kendiliğinden kısıtlanmadan kilo kaybedersin.
aşk meşk işlerine gelince bence ; bi ruhu değilde bir bedene aşık olanla birlikte olma.
2 kilo alınca aşkı bitecek olanlarla tanışmasanda olur.
Bebito sağlığın için kilo ver. Çok kötü obezite. Bütün hastalıkları tetikliyor. Ve dış görünüş de önemli.
Öncelikle kimse bir sabah 110 kilo olarak uyanmaz. Öte yandan serzeniş için çok haklısın. Hepimiz önce görünüşe göre değerlendiriyoruz. Buna önem vermeyen birini bulmak kolay değil ama zannedildigi kadar zor değil bence.
Bu kiloda olman hareket kabiliyetini etkilemiyor mu? Bence bir yerden sınırlarını zorlamanın vakti gelmiş.
canım bizim ailede genetik kilolu bir bebektim ve kilolu çocuk oldum 17 yaşında eşimle tanışınca 102 kg 56 kg düştüm erkekler zayıf narin kizlardan hoşlanır ben bile erkek olsam cidden kilolu kız istemem evet kalbimiz var ama bir yan yana gelince yakismada var 6 yıllık evliyim 59 kg bir çocuk annesiyim ve ikinciye hamileyim sende basarabilirsin
Diyetisyene git belki hırslanır kilo verirsin doktorun dedikleriyle
Senin kendine öz saygın varsa kendini seversin. İlk adım bu bence
Boyun kaç?
Yaşta önemli ve neden kilo aldın?
Sağlık sorunları mı?
Yapacağın şey kendin gibi birini bulmak, ancak böyle biri seni anlayabilir...
Üzme sen kendini knk bir şey olmaz verilir alınır kilo sen dert etme iyi insanlar seni mutlaka bulacaktır dert etme üzülme
195 boyunda erkek olarak Balık etli kilolu kız seviyorum ben
Kilo ver abla en güzelleri bile red ediliyorken yalnızken kilolulara sıra gelmez daha çok beklersin
Kilolu Seven insanlar da var ki mesela Ben seviyorum cidden boyun kscti?
Tanismak istermisin?
Kilo vermeyi düşünmüyor musun peki kendin için.
Düşünüyorum…
Mantıklı 🥰 Özsaygı kazanırsın, seçilmeyi beklemezsin sen seçersin.
Mesela işe diyet yapmakla başlayabilirsin.
Zayifla red eden taraf sen ol
Kilo vermeyi deneyebilirsin mesela
Kilo vereceksin napacaksim başka
Arkadaşça tanışalım dersen ben arkadaş olurum.
Boy kaç uzunsa 110 normal
Kısa 170.
170 kısa değil ki kadın için
O zaman kilo verin
Tüp mide ameliyatı
Ben kilolu seviyorum ben olsam tanışmak isterdim
Kilo verecen
-stong1000iq
Yaz bana tanışalım cidden
Kilo vermeyi dene
Ani kilo mu aldın
Kilo ver.
Abimle tanışmak istermisin
tanışlım
Aksine ben kilolu bayanlardan hoslaniyoru.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?