Dışarıdan çok havalı görünüyorum kimse bana yaklaşamıyor. Ne yapacağım?

Güzel giyinmeyi, kendime bakmayı seviyorum. Havalı görünme gibi bir amacım kesinlikle yok. Giydiğim kıyafetlerim, ayakkabım, çantam bir bütün olarak aşırı tarz olduğundan ve çok iyi taşıdığından dolayı mı bilmiyorum. İnsanlar bana yaklaşamıyor neyse ben yaklaşıyorum bana diyorlar senin bu kadar sıcak samimi olduğunu tahmin edemedik. Ben de herkes gibi bir insanım bu durumdan çok sıkıldım genel olarak kimse bana kolayca yaklaşamıyor bıktım artık. Zaten sen bakmazsın diyerek vazgeçtim diyen oldu. Veya ben senin isteklerini taşıyamam diyen. Ne saçma şeyler bunlar. Benim paraya ya da başka bir şeye önem verdiğimi nereden çıkarıyorlar. Bu durumdan çok sıkılmaya başladım insanlara bunun aksini kanıtlamak için uğraşıyorum hep. Egolu değilim veya lüks düşkünü.. Çünkü egolu olduğumu düşünüp bana kolayca düşman oluyorlar. Psikolojım kötü ne yapacağım ben?

Dışarıdan çok havalı görünüyorum kimse bana yaklaşamıyor. Ne yapacağım?
Cevapla