
Görünmez kaza işte tam diz kapağımı çarptım hem şişti hem çok acıyor ne yapmalıyım

Görünmez kaza işte tam diz kapağımı çarptım hem şişti hem çok acıyor ne yapmalıyım
Buz koyarak şişin ya da ödemin inmesi gerekiyor. Acıda artma, morarma hissederseniz, zedelenme sözkonusu olabilir. iç kanama riskine karşı doktora gidin
Cevap
14Cevap
Geçmiş olsun.. bence doktora git
Keşke sadece diz kapağını atsaydın 🙄 daha uzaktan fotoğrafı yokmu 🤣
Öncelikle ağda yapmalısn 😂
Buz koy gemen geçmiş olsun
Buzla tampon yaptın mı?
Çok kötü sızlamstr canım benim yaa
Buz koy.
buz koy
Masaj yaptır.
Buz koyun ara ara.
Yara nerede
Uzuldm buz koy
Öpim geçsin 😌
Acile git
Buz koy
Çokmu acıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar