Yüz üstü düşme sonrası bel, karın, diz ağrılarım var ne yapmalıyım geçmesi için?

Dün yüz üstü kaldırıma ayağım takıldı ve düştüm. Her yerim ağrıyor. bir de ben kan sulandırıcı hap iciyorum bu yüzden doktor bir yerini vurursan morluklar kolay kolay geçmez dedi. Hapı icmemin sebebi de akciğer tansiyonum yüksek ve bu yüzden akciğer embolisi oranım yüksek çıktı. O yüzden kullanıyorum. Sizce doktora gitmelimiyim ağrıdan dolayı bu cuma kardiyoloji ye gideceğim hapin faydası dokunuyor mu diye. O sıra söyleyeceğim
Yüz üstü düşme sonrası bel, karın, diz ağrılarım var ne yapmalıyım geçmesi için?
Cevapla