Neden iyleşmiyorum ki 5 gündür? Nasıl iyleşirim var mı bildiğiniz bir şey?

Cidden aninda geciren bisey yok mu? Pzt basladi bogazim agrimaya. Sali izinliydim dinlendim halsizdim. Carsamba gidemicegimi fark ettim ve doktora gittim. Dün atesle uyandim. Bugun de böyle hslsizlik ve burnum agriyo. Yahu gunden gune iyi olmasi gerekirken neden böyle oluyo ki? Hep ayni duzelme gelidme yok. Agri kesici aliyom evden ama.

Napilabilirki? Hangi ilaclar alinir ne yapilir? Yardim edin lutfen

Neden iyleşmiyorum ki 5 gündür? Nasıl iyleşirim var mı bildiğiniz bir şey?
Cevapla