Cidden aninda geciren bisey yok mu? Pzt basladi bogazim agrimaya. Sali izinliydim dinlendim halsizdim. Carsamba gidemicegimi fark ettim ve doktora gittim. Dün atesle uyandim. Bugun de böyle hslsizlik ve burnum agriyo. Yahu gunden gune iyi olmasi gerekirken neden böyle oluyo ki? Hep ayni duzelme gelidme yok. Agri kesici aliyom evden ama.
Napilabilirki? Hangi ilaclar alinir ne yapilir? Yardim edin lutfen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Aynı durumdayız bende hastayım öksürük baş ağrısı var bende dinlenmeme rağmen geçmedi evde ki ağrı kesiciyi icip iyi olmaya çalışıyorum boğazın için salep veya nane limon kaynatıp iç boğazına iyi gelir
Sagol inan hicbirsey degismiyo hep ayni. Bu ne anlamisom ki millt gunden gune iyi olur bize bak
Sende sağol inan bende 3 gündür devam ediyor boğaz ağrımasiyla başladı baş ağrısı oluştu halsizlik var 1 gün dinlendim ona rağmen sesim kısıldı henüz iyilesemedim antibiyotik içmeye direniyorum kendi kendime toparlamak istiyorum umarım ikimizde çok iyi oluruz hemen
Ay bende antibiyotik almim dedim ama alssk mi? Cokmu kotu sence? Nolcak ki
Benimde sesim komple gitmis
Yok almayalım antibiyotik direnelim kendi kendimize toparlanmaya çalışalım çünkü antibiyotik çok zararı var vücudun organlarına oyuzden onu kullanmiycam. Böyle nane limon içecez ağrı kesici içecez dinlenecez öyle geçecek benim de sesim senin ki kadar gitti
Peki tamam öyle yapalim insAllah ikimizde pztye kdr iylesiriz. Sendemi rapor aldin. Ise gidiyon mu?
Evet öyle yapmak ikimiz için de daha iyi olacak insAllah pazartesiye kadar çok iyi oluruz iyilesiriz umarım. Bir gün dinledim ben işe devam ediyorum sen ne yaptın işe gidiyor musun?
Koronadan sonra hastalıklar çok geç düzelmeye başladı
Cok sacma cidden
Zencefil bal karabiber yap
Hicbir seyr yaramiyor
Neyin varki
Yazdim ya
Pastil kullan bogaz ağrısına sıcak şeyler iyi gelir iyi bir terle atarsın kırgınlığı
Iste terlemiyorum
Sarımsaklı acılı bişey ye ve yat
Yaptim noluyo ki öyle yapinca
Ytıp terlemen gerek
Serum