
Kendimden yola çıkarak söylüyorum; Daha erken ve daha çabuk uykuya dalıyor, uykumu derinden alıyorum. Sabah çok rahat uyanıyorum.
Peki sizin hayatınızda diyet yapmak, temiz beslenmenin ne gibi olumlu etkileri oldu?

Kendimden yola çıkarak söylüyorum; Daha erken ve daha çabuk uykuya dalıyor, uykumu derinden alıyorum. Sabah çok rahat uyanıyorum.
Peki sizin hayatınızda diyet yapmak, temiz beslenmenin ne gibi olumlu etkileri oldu?
Diyet yapmak değil de bunu belli bir yaşam tarzı haline getirmek Hayatta bazı pratiklikler sağlıyor yemekle ilgili daha az zaman harcıyorsunuz spor yapmanın vermiş olduğu psikolojik bir rahatlama var moralinize yansıyor paranıza yansıyor çalışmanıza yansıyor genel olarak hayatın her noktasına dokunuyor
Cevap
2Cevap
Daha sağlıklı olmak
Hayatımın hiçbir döneminde diyet yapmadım. Hiçbir zaman ihtiyacım olmadı çünkü. Benim max detoks limonlu su..
Asla diyet yapmadım çok şükür, tavsiyede etmiyorum😁
Neden?
Hiç diyet yapmadm desem
Sadece abur cuburu kestm bu aralar
Etkisi de daha enerjik hissediyorm kendimi
Hiç yapmadım, illaki olumlu yönleri vardır. Gerek kişisel, gerek ruhsal
Olumlu yanı sağlıklı ve fit bir görüntü, olumsuz yani daha asabi oluyorum
Kendini daha enerjik ve mutlu hissedersin insanlar seni daha hoş bulur özgüvenin tavandır
Kendimi daha enerjik ve mutlu hissediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?