Bir günde 1 kg dondurma, 10 külah, 1 paket cips ve 3 tane çikolata yedim. Bir şey olur mu?

Seker tansiyon vs yok. 20 yasindayim reglimden dolayi galiba tatli krizine girdim cok pismanim korkuyorum birsey olur mu acaba

Bir günde 1 kg dondurma, 10 külah, 1 paket cips ve 3 tane çikolata yedim. Bir şey olur mu?
Cevapla