İştahım yok, kilo alamıyorum. 1.51 boya 45 kilo çok mu kötü?

Arkadaşlar benim boyum 1.51 kilom 45 herkesin biraz kilo al zayıfsın demesinden bıktım. Ama iştahım yok havalar sıcak olunca iştahım hiç olmuyor yani kilo alamıyorum. Kilom çok mu kötü?

İştahım yok, kilo alamıyorum. 1.51 boya 45 kilo çok mu kötü?
Cevapla