30 yaşında 100 kiloyum, insan içine çıkmak istemiyorum. Tüp mide ameliyatı olan bilgi verebilir mi?

Merhaba içimi açmak için yazıyorum sizlere çünkü etrafım da beni anlayan kimse yok tüp mide ameliyatı olmak istiyorum bu kararı çok zor aldım çok araştırdım. Eşimle annemle paylaştım eşim çok tepkili git öl masada kal kolay yoldan zayiflayacagina diyet yap zayıfla gibi şeyler soyluyo çok tepki gösteriyor. İki çocuğum var 100 kiloyum çok mutsuzum üzerime giyecek elbise bulamıyorum bulsam yakıştıramıyorum. İnsan içine çıkmak istemiyorum. 3 kilo verip 5 kilo geri almaktan bıktım 30 yaşına geldim. Beni kimse anlamıyor bu ameliyatı olupta memnun olmayan var mı nasıl bir süreç olan var sa bilgilendirebilir mi?
30 yaşında 100 kiloyum, insan içine çıkmak istemiyorum. Tüp mide ameliyatı olan bilgi verebilir mi?
Cevapla