Sabahları asırı yorgun, dayak yemiş ve motivasyonsuz bir sekildr uyanıyorum niye?

arkadaslar yaklasık 6 ay önce uyuyamıyordum, psikolojik bir rahatsızlıgım vardı major depresyon. Ama bşr ay once o ilacı kullanmayı bıraktım kendimi iyi hissettıgım icin…dedıgım gibi 6 ay once erken yatmama ve yorgun olmama ragmen hatta elime telefon vs almamama ragmen asla uyuyamıyordum saat 5e kadar gozlerım acıktı, uykuya dalsam bile 5 dakika sonra uyanıyordum. doktoruma bunu soyledım ve redepra adında bir antidepresan verdi. uyumadan yarım saat once yarım at dedi. ben yaklasık 5 aydır hergun o hapla uyuyabiliyorum asla hapsız uyuyamıyorum. ve 8 9 saat uyumama ragmen sabah kalkınca asırı bitkin , yorgun, asırı uykulu, hareket edemeyeck halde oluyorum. bunun sebebi nedir? haptan dolayı olabilir mi?
Sabahları asırı yorgun, dayak yemiş ve motivasyonsuz bir sekildr uyanıyorum niye?
Cevapla