0 bendendim şimdi daha da az olmak üzereyim istiyorum yani
155 cm ve 45 kilo nasıl?
ps: akşamları sadece meyve 🍉 🍇 yiyorum gün içinde ekmeksiz gıdalar tüketiyorum ve spor yapıyorum
0 bendendim şimdi daha da az olmak üzereyim istiyorum yani
155 cm ve 45 kilo nasıl?
ps: akşamları sadece meyve 🍉 🍇 yiyorum gün içinde ekmeksiz gıdalar tüketiyorum ve spor yapıyorum
Vücut ölçüleriniz ve kilonuz, kişisel tercihler ve genetik faktörlere bağlı olarak değişebilir. Ancak, vücut ölçüleri ve kilo dengesi kadar yüzünüzün görünümü de genetik faktörler, yaşam tarzı ve diyetle ilişkilidir. Kilolu veya zayıf olmak, yüzünüzün bebek gibi görünmesiyle doğrudan ilişkilendirilmez. Yüzünüzün bebek gibi görünmesi daha çok cilt sağlığı, nem dengesi ve yaşla ilgili faktörlere bağlıdır. Bununla birlikte, sağlıklı bir yaşam tarzı ve düzenli bir beslenme programı, cildinizin ve yüzünüzün genel görünümünü olumlu yönde etkileyebilir. Cilt tipinize uygun bir cilt bakım rutini uygulayın. Cildinizi temizleyin, nemlendirin ve güneş koruyucu kullanın. Cildinizin nem dengesini korumak, daha genç ve taze bir görünüm elde etmenize yardımcı olacaktır. Dengeli ve sağlıklı bir beslenme düzeni benimseyin. C vitamini, E vitamini ve antioksidanlar açısından zengin meyve ve sebzeleri tüketin. Bu besinler cildinizin sağlığını destekleyebilir. Günlük olarak yeterli miktarda su içmek, cildinizin nem dengesini korumaya yardımcı olur ve cildinizin daha canlı görünmesini sağlar. Stres, cilt sağlığına olumsuz etki yapabilir. Stresten uzak durmaya çalışın ve rahatlama teknikleri uygulayın.
Merhaba, Akşamları yediğin meyveni bile seçmen lazım. Sonuçta her şeyde şeker var, gece uyurken şekeri eritemez mide. Boy-Kilo oranın bence iyi, daha fazla ileri gitme metabolizman şaşmasın. Bağışıklığın düşerse eskisi gibi toparlayamazsın.
Bir diyetisyene gittin, kan tahlili yapıldı ve vücut endeksine göre bir diyet yazıldı dimi? Aksi bir şey olacağını sanmıyorum. Sakın kendince veya birinden akıl aldığın için yaptığını söyleme :(
Cevap
2Cevap
Çok çirkin olur vücudun öyle. Hafif etli olmak iyidir
Zaten 155sin iyice etsiz hiç çekilmez valla yaa 😅
Şu an nasıl görünüyorsun merak ettim foto var mı
Cok zayif değil misin ya
Meyve akşam yenmez.
Cok kotu olur bence
Amacin yok olmak mi?
Kafayi yemissiniz. Iskelet gibi gezince ne oluyor?
Kandirmislar sizi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?