Güncellemeler
+1 yıl
arkadaslar ıshal olmusum bıde ya napcam karnımda guruldayıp duruyor ıkıdebır aglıcam sımdı
of bagırmaz olaydım ya bogazım cok kotu agrıyooorrr. yanımda cubur kraker, su ve 2 paket sakız var, cigneye cigneye cenem cikicak diye korkuyorum. napicam?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
geçmiş olsun bence meyve sebze tüketin
saat 2de meyve sebze mı tuketeyım
Bağırmak derken, Ne içtiniz?
dugunde cok ses oluyor ya, biriyle konusurken bagirmam lazim oluyor
Anladım, bağırmaktan değilde başka bir şey midenizi bozmuş olabilirmi
yok hastayım Şu an . ben hep hasta oldugumda mıdem bulanıyor.
Size bir tavsiye ishaliniz için bir tabağa yoğurt koyun içine de az biraz kuru çay dökün ve yiyin şıp diye ishaliniz kesilecektır
herkes uyuyor ve bugun alanyadan yenı geldım Ankara'ya ve evde cola, pastırma ve ekmekten baska bısey yok
Komşudan iste
saat 2 dıyorum bu saatte komsudan onları mı ısteyım
Elindeki mazlmelerle olmaz yapacak bir şey yok sende biraz yardımcı ol. Açık bir büfe bulup al veya bir hastaneye geçmeni öneririm
saka yapiyosun dimi
Kola ishalini artırır, sakız mide bulantını
hastalıkmı bu yanı normal grıp degılmıyın
Değilsim ne gribi onu nerden çıkardın
hastayim derken bogazim agriyor anlaminda demistim
korkutma beni aglarim
Boğazın bağırmaktan ağırmıştır, mide bulantında çok sakız çiğnemektendir
kola mıde bulantısına ıyı gelır aynı zamanda nanelı sakızda mıde bulantımı gıderıyor
sanmiyorum ya
Yanlış bildiğini deneyerek görmek istersen dene ve gör, ama pişmalığın fayda etmeyecek bilmeni isterim, sakız mideyi kandırdığı için mide bulantın artacaktır, kola ise gündelik zamanında midene kusma eylemi vermez ama savunmasız zamanında içeceğin için seni kusturacaktır.
sakız cıgnemezsem mıdem bulanıyor. ustelık bugun pek bısey yemedıgım ıcınde mıdem bulanıyor olabılır
Geçmiş olsun kısır bir döngüye girdi konuşmamız, kendini sen daha iyi tanıyorsun. Sana iyi geleni bulacağından eminim. Sakız seni rahatlattığını düşünüyorsan çiğne, kola iyi geliyorsa iç, bir musübet bin nasihatdan yeğdir demiş atalarımız
kızdınmı
Hayır neden kızayım ne haddime rahat ol, kızılacak bir durum olmadı
yardim etmeye calisiyosunda sinirlendirdim sandim boyle dediklerimden sonra
Yok yok rahat ol, geçmiş olsun, güzel bir istirahat edersin umarım sağlıkla kal.
sende canim gorusuruz
Ağız alışkanlığı ya da klavyenin azizliği sanırım 😂😂
Bidahaki seride daha çok bağır
sagol bogaz agrımdan kurtulmak ıcın efso taktık sundun bana
Her zaman... İnsan memnuniyeti önce gelir 🤗
canım ya
😎😎