Karnım şişti, patlayacak.. Şişkinliği geçirmek için ne yapabilirim?

adet dönemim yaklaşıyo 16-17sı gıbı adet oluyorum karnım cok gerılıyo artık karnım agrıyo gecelerı uyuyamıyorum iş pantolunum sıkmaya baslıyo gece uyurke nefes alamıyorum cok fazla şişiyo ve gerılmye baslıyo böyle dokunsan patlıcak gıbı bıraz sısknlıgı almak ıcın çay gibi bıtkısel önerılerı olan yok mu ya ne yapsam rahatlarım söyle mıdem belkı yumusasa adette olurum bır ıkı gun snra
Güncellemeler
+1 yıl
aslında 14-15 gıbıde adet olablrım genelde degısıyo zamanlr
Karnım şişti, patlayacak.. Şişkinliği geçirmek için ne yapabilirim?
Cevapla