Merhaba çok acil kötü hissediyorum aklımda kötü şeyler var?

2 senedir psikolojik tedavi görüyorum ilaç vb felan kendime zarar verme eğilimi var ve bi anda gözüm hiçbirşeyi görmüyor şu an intihar etmeyi düşünüyorum hiçbişeyden zevk alamıyorum yaşama sebebimi bile bilmiyorum inanın çok kötüyüm

Merhaba çok acil kötü hissediyorum aklımda kötü şeyler var?
Cevapla