#Kış soğuğunda az su içilir. Yaz sıcaklarında doğal eğilim ve ihtiyaçtan su içilir. Fakat su ve ter kaybına bağlı olarak yine o denge kurmakta zorlanılır. Sana göre yaz mevsiminde günlük su kaybını yerine koyabiliyor musun?
#tubasueda
Yaz sıcağında günlük alman gereken su miktarını yeterli aldığını düşünüyor musun?
Bizatihi araştırmalarıma göre sözünü ettiğimiz araştırmalara binaen burada bir ikilem içinde kaldığımı kabul ediyorum. Bir kesim az içmek az yemek aslolandır der Başka bir kesim daha fazla sıvı tüketmek gerekli der. Esası itibari ile neyi yapmanın vücuda biat ettiğine bakmak gerekir. Biattan kasıt vücudun lehine olana dikkat edilmesi gerekir.
Yazın günlük 2-2.5 litre su içilmeli Kışın 1.5-2 litre tüm insanoğlunun yaşaması için gereken miktardır Su Hayattır Ama bakıyorum bizim millet cola fanta sprite içmekten su içmeye fırsat bulamıyor ki suyun yerini hiçbir şey karşılamıyor