Güncellemeler
+1 yıl
Demir eksikliği var bir buçuk iki aydır ilaç kullanıyorum ama hala etkisini görmedim korkmaya başlıyorum kalbimdeki çarpıntı geçmiyor yatarken bile hissediyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Nooluur birisi bi şey söylesin geçiyor mu bu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Doktor Nayır Olamaz Şaka Maka Bu Konuda Şöyle Yardımcı Olayım Düzenli Beslen Ve Düzenli Egzersiz Yap Hayatına Disiplin Getir İnan Bana Düzeleckesin
Denerim ama pek düseleceğimi düşünemiyorum
Dene Aynısı Bana Oluyordu Eskiden Ne Zaman Bu Sisteme Uyduysam Mutluluk Hormonlarım Yükseliyor Ve Aklıma bir şey Takmıyorum Bak Kendimi Bile Zorlamıyorum İstemsizce Takmıyoruö
Bu ağrılar geçse bende mutlu olcamda geçmiyor işte
Umarım Geçer O Zaman
Başka doktora da bi git bence
Gittim başka bi doktora ama o da bi şey yol dedi
Psikolojik olabilir psikiyatriye git bide
Olma ihtimali var
Geçmiş olsun kuzuşum 💖
Batma gibi mi?
Sıkışma gibi batma gibi tarif edemiyorum ama kötü bi acı
Bazen bana da oluyor da
Geçer inşallah bir an önce
Amin sizin de umarım
Piskolojik seninki
Bu kadar acı psikolojik olabilir mi ki
Aynen öyle
Geçer Zaman la tedavi var... konuşmak lazım bunları seninle
Umarım