Kalbime sürekli sancı giriyor sürekli rahatsızlık veriyor göğsüme saplanıyor doktora gittim kalbin iyi diyor amacı ne?

Çok kötü durumda sürekli batıyor hareket edince sıkışıyor doktor olan var mı
Kalbime sürekli sancı giriyor sürekli rahatsızlık veriyor göğsüme saplanıyor doktora gittim kalbin iyi diyor amacı ne?
Cevapla