İştahım açıldı kilo aldım veremiyorum iradem yok ne yapıcam?

Şimdi en başından şöyle anlatayım 2021 yılının sonlarına doğru regl düzensizliğim başkadı ve aylarca olmadım anca bi kaç kere ilaç kullandım bıraktım öyle oldum sonrasında doğal bişeyler kullandım öyle oldum yani hala çok düzensiz hiç bir şeyim yokken bir anda böyle oldu polistik over dedi doktor ilaçlı beyin emar istedi gitmedim yarım kaldı neyse ben sonradan hiç almayacağım kadar kilo aldım en fazla 65 oluyodum o da yemesem biraz diyet yapsam veriyordum şimdi 75 e kadar çıktım tabi düzenli regl de olamadığım için şiştim ödem oldu sanırım neyse iştahım açıldı iradem yok yiyorum 3 4 saat geçince bile tıka basa yiyebiliyorum bi ara bir buçuk ay diyet yaptım diyetisyenle birlikte onda bile zorlandım arada kaçamak yaptım yine o bi kaç kiloyu bile zor verdim sonra bıraktım şu an çok kötü göbek oluştu midem de var Allah aşkına ne yapıcam ben böyle çok kötü hissediyorum kendimi çevremde yemin ederim destek olan bile yok ne bileyim akıl verin motive olayım biraz da olsa 🙁

Güncellemeler
+1 yıl
Bi doktora görünmeli miyim sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Yardımcı olur musunuz
İştahım açıldı kilo aldım veremiyorum iradem yok ne yapıcam?
Cevapla