42 yasindayim ve acayip adet sancilari cekiyorum adet doneminli nasil sancisiz atlatabilirim?

Gitmedigim doktor kalmadi butun yapilmasi gereken tahliler muaneyeler yapildi bende hic bir hastalik yok sadece irsi dediler bir bayan 6 gunun tamamini sanciyla geciren var mı benim gibi neler yapiyosunuz biktim su sancilardan
42 yasindayim ve acayip adet sancilari cekiyorum adet doneminli nasil sancisiz atlatabilirim?
Cevapla