Sağlık Kek yaparken unu elemediğim için topak topak oldu ne yapmalıyım? Duruddddmmmmn Takip Et Xper 4 Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Kek yaparken unu elemeye üşendim ve böyle bir görüntü çıktı topak topak oldu ne yapmalıyım Kek yaparken unu elemediğim için topak topak oldu ne yapmalıyım? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Çırpman gerekiyor baya bi..
mikserle çırpmamışsın
İyice çırp işte
Uzun süre çırpman gerekir
Rondo.
İyi çırp
Mikserle çırp