8 ayda 90 kilodan 57'ye düştüm. Boyuma göre zayıf kaldım. Tatlı veya börek tarzı şeyler yemek çok yağlandırır mı?

8 ay diyet ile 90 kilodan 57 kiloya düştüm, boyum 1.82 sizce Ramazan'da tatlı veya börek yesem çok zararlı olur mu? Ramazan bitince fitness ile kilo alacağım.

8 ayda 90 kilodan 57'ye düştüm. Boyuma göre zayıf kaldım. Tatlı veya börek tarzı şeyler yemek çok yağlandırır mı?
Cevapla