Sabah (06.00):1 tane haşlanmış yumurta
Ara:2 tane kuru kayısı,2 tane Medine hurması, yeşil çay
Öğlen:1 küçük kase mercimek çorbası
Ara:1 küçük kasenin yarısı kadar dut kurusu, filtre kahve
30 dakika hitt kardiyo yaptım.(350 kalori yakmışım.)
Spor sonrası:Fellas protein bar
Akşam:yarım tabak fırın sebze (biber, havuç, karnabahar)
Yatmadan önce:yeşil çay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence bu besinler az gibi. Tahminim günlük protein ihtiyacını bu şekilde sağlayamazsın.
Evet sadece 26 gram protein almışım🥲782 kalori bir de. Sporla yaktığımı da hesaba katarsak bayağı az heralde
Çok az kilon kaç bilmiyorum ama en az 1.1 veya 1.2 si kadar alman öneriliyor. Bu hesaplarda zorlanıyorsan fatsecret uygulaması yüklemelisin ama her şeyden önce sana önerim. Makrogıdalara çok dalmadan daha çok spor ve sağlıklı beslenme odaklı yaparsan.. Yani bu senin yaşam biçimin olmalı.
Spor yapıyorum abur cubur şekeri de kestim tüketmiyorum zaten. Ama az yiyorum sanırım🥲
39-40 gram almalıyım o zaman
Diyette yapılan en büyük hatalardan biri düşük proteinli beslenmek. Bu durumun aksi olması gerekiyor. Aslında bakarsan çok yüksek kalori açıklıklı diyetler süreklilik arz etmemekle beraber vücudun bağışıklık sistemine büyük oranda zarar veriyor. Birde kendini yoran sporlar yapıyorsun hit kardiyo gibi..
Sabah peynir sebze zeytin ekle , akşamda tam tabak ye geri kalan normal
daha çok karbonhidrat alman lazım
Anladım🥲Sedece karbonhidrat olarak mı az yoksa yediklerim genel olarak mı az?
yediklerin de az bence
çok çok yetersiz bi beslenme karbonhidratda alman lazım belirli bi düzeyde
ve 1 tane haşlabmış yumurta sabah için çok çok az yetersiz
Sabah çok iştahsız oluyorum. O yüzden öyle. Ben siz rahatsız olmayın diye yazmadım, sadece beyazını yiyorum yumurtanın. Yani sabah bir şey yemiyorum aslında.
afiyet olsun da neden bu kadar az yiyorsun?
Bilmem, çok yemişim gibi geliyor ama herkes az yediğimi söylüyor.
anoreksiya falan mı var
Atlattım ama tama atlatamadım heralde
geçmiş olsun, fiziksel görünümden daha çok psikolojik bir problem olduğunu duymuştum
Hem bedenen çok zayıfım ama daha çok psikolojik olarak çöküş yaşadım doğrudur. Daha çok zayıflasam hastaneye yatıp kilo alacaktım. Çok şükür farkına vardım. Daha çok yemeye çalışıyorum ama olmuyor demek ki
Sadece normal bir genç kız gibi yemek yemek istiyorum ama...
sabah tek yumurta yemek senin seçimin değil mi. yani normal yemek yemek istesen 1 yumurtada kalmazsın, rastgele atarsın ağzına bir şeyler
İşte psikolojik bir durum kolay değil inan ki