Deprem bölgesinde yaşıyorum, psikolojim bozuk ve maalesef obez olmak üzereyim! Sizce nasıl zayıflayabilirim?

Deprem bölgesinde yaşıyorum, psikolojim bozuk ve maalesef obez olmak üzereyim! Sizce nasıl zayıflayabilirim?

Kahramanmaraş da bir kurumda çalışıyorum eşimle birlikte. Depreme yakalandık fakat çok şükür iyiyiz. Deprem gününden bu yana sürekli aburcubur yiyoruz, stresten sürekli tost veya döner yiyoruz. Tabi evdeyiz ve hareketsiz kalıyoruz. Baya kilo aldım, obez olmak üzereyim. Diyet yapmak ya da spor yapmak içimden gelmiyor psikolojik olarak kötüyüm. Sizce ne yapmalıyım?

Deprem bölgesinde yaşıyorum, psikolojim bozuk ve maalesef obez olmak üzereyim! Sizce nasıl zayıflayabilirim?
Cevapla