1 aydır dusuyor baş dönmesi kusma istegi oluyor. Aile hekimi tahlil yaptı vitamin eksikliğnden başka bişey çıkmadi. Az ye sık sık ye tuzlu ye dedi. Hastaneye gerek var mı?
Baş dönmesi, kusma gibi şikayetlerim var, aile doktoruna gittim bir şey çıkmadı. Başka doktora gerek var mı?
Vitamin eksikliği dediyse bunu düzeltecek sekilde beslem ve bak bakalım etkisi olacak mı.
Çünkü baş dönmesi ve kusmanın da eşlik etmesi sanki o kadar basit değil gibi geliyor bana. Yani halsizlik yorgunluk vs. olsa hadi neyse ama bunlar bir tık daha önemli semptomlar.
O yüzden biraz takip et, eğer değişmezse aile hekimine değil de başka bir doktora, uzmana git. Tansiyon herkeste farklı olabiliyor ama diğerleri önemli.