Akıntım ve hassasiyetim var, doktora görünmeli miyim?

Beyaz süt kesiği şeklinde kokusuz akıntım ve aşırı kaşıntı acı ve hassasiyetim var 3 4 gündür, salı günü ertesi gün hapı kullandım. Geçici midir, hastahaneye gitmeli miyim sebepleri nedir?
Akıntım ve hassasiyetim var, doktora görünmeli miyim?
Cevapla