İştahım kesilirse ister istemez kilo veririm. Kolay yoldan kilo vermek istiyorum. Hiç ciddi diyet yapasım yok.


Bol bol su ve sebze , bunlardaki lif iştajini dengede tuarar ama un , pirinç , patates bunlar seni yedikçe aciktirir bunlardan uzak dur eğer pilav yemek istiyorsan bulgur falan ye , glisemik indeksi araştır demek istediğimi anlarsın güzelim
Anladım teşekkürler. Kompleks karbonhidratları ve proteinleri alayım o vakit.
Cevap
5Cevap
Sade kahve içmek
Deneyeceğim sağ ol
kendini diyete odaklama sadece daha az porsiyonlar ye ve bol su bitki çayı iç..
bir de yavaş yiyorum ama bitki çayı sevemedim
Kolay yoldan yasa dışı ürünlerle olur onun haricinde imkansız
Yok istemem onu
Sigara fena iştah kesiyor
Aman kalsın. O sağlıksız bir şey.
oruç tutabilirsin
Olabilir ama yurtta sahur falan zor
valla işe yarıyo 80 kilodan 50 kiloya düştüğümü bilirim
Çok iyii
aynen hem tutamadıgım oruçları ödedim hem daha iyi oldu benim için
Çok guzelmis tebrik ederim
teşekkür ederim sende zayıflarsın umarım <3
Umarım
Damacana gibi olana kadar su içmelisin😄
Ya fazla su içemiyorum o kadar da hadi içsem içsem 2.5-3 litre içerim 😅
Yok ben sana içiricem suyla şişircem seni
Su zehirlenmesi yaşayayım da öleyim istediğin bu dostum degil mi
O kadar cani değilim dostum 😄
Ehehehe tamam 😅
Sadece damacana yapıcaktım seni 🤣
Pek iyi bi niyet sayılmaz. Tr ekonomisi damacana parasını bile beleşe getirecek konuma getirdi bizi ahahah 😂
Tühhh sinsi planım ortaya çıktı üzdün beni langıdı lang lang samsak döveci
Ahahaha 😂
Kaç kilosun tombiş söyle bakalım 🙄
Yaaa şey 75
Utanılcak bir durum yok boyun kaç peki
175
Boy kilo aynı daha ne istiyosun😉
Zayıf olayım bi kere de hayatım boyunca 😂
Zaten şişman değilsin 😅
Değilim evet ama zayıf olasım var azıcık
Olmayasın var bence boş ver ye sen hatta gel beraber yiyelim 😋
Açlık güzel şey ya iradeyi kuvvetlendiriyor
Neresi güzel Allah aşkına kandırma kendini 😂
Suss aklıma girme ahahah 😂
Önce aklına sonra midene ahahahaha
Uff ya 😂
Acıktın mı 🙄
Yokkk 😁
Olmaz git mideyi doldur tıka basa 😋
Yurttayım zaten öyle bi şansım yok 😅
Üzüldüm adına 😰
Gariban hayatı ama ben seviyorum 😇
Bölümün ne öğrencim 🤔
Bilgisayar mühendisliği
Kaçıncı sınıf
Yani bilemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?