
Grip belirtileri ile korona virüsü belirtileri birbirine paralel olduğu için çevremizdeki insanlar sürekli tedirgin vaziyette.
Peki siz tedbir amaçlı grip aşısı yaptırmayı düşünüyor musunuz?

Grip belirtileri ile korona virüsü belirtileri birbirine paralel olduğu için çevremizdeki insanlar sürekli tedirgin vaziyette.
Peki siz tedbir amaçlı grip aşısı yaptırmayı düşünüyor musunuz?
Yaptırmayı düşünmüyorum açıkçası
Atlattım düşünmüyorum
Çok teşekkürler hocam
Ricalar.
Cevap
4Cevap
Hayır düşünmedim hiç ama 50 yaşından sonra düşünürüm
Hayır düşünmüyorum.
Bu yıl yaptırsam iyi olurdu sanırım. Üst üste hastalandım.
Hayır yaptrmıyorum vitamin alıyrm meyva falan idare ediyr
Hayir. Yazin sonunda kovid asimi oldum yine.
Bu yıl yaptırmadik
Grip aşısı yaptmstm hicbir işe yaramadı
Tercih etmem 👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar