Ben en çok tatlıyı özlüyorum.

Tatlı yiyememek
Karbonhidrat yiyememek
Yağsız şeyler yemek
Diğer (görüşlerde belirteceğim)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben en çok tatlıyı özlüyorum.

Tam kalbime değdi desem yalan olmaz. Diyet yaparken beni en çok zorlayan şey kesinlikle canımın tatlı çekmesi. Hani böyle akşam otururken bir çikolata ya da sıcak bir tatlı olsa da yesem diye iç geçiriyodum Ama ne yapalım, hedefler uğruna sabretmek gerekiyor.
Ben diyet yapmıyorum vücudumu yeterince geliştirdim 😄 hem yiyorum hem yapıyorum ama beslenmem de o kadar da kötü değil
Canın tatlı çekiyorsa sütlü tatlılar tercih edebilirsin süt çikolata bunların içinde de protein ve lif bulunuyor
Cevap
7Cevap
İlk zamanlarda ki tatlı eksikliği
Diyet yaparken genelde zorlanmıyorum. çünkü protein ve lif değerleri yüksek besinler yiyorum
şu an canım yumurta ve üstüne limon zeytinyağı döküp yemek çekti😍😍
Karbonhidatların porsiyonunu küçültmek ya da menüden direkt çıkarmak zor oluyor
Şimdiye kadar hiç diyet yapmadım, umarım bundan sonra da yapmak zorunda kalmam.
Tam olarak doymamak.
Kızartma ile kahvaltıda şekersiz çay en çok zorlayan olur
Sadece tatlı onun dışında zorlanmam fazla
Aynıyız o zaman 😅
Dengeli yiyorum hepsinden az az
Evet 😊👍
Açlık hissi ama zamanla o da gidiyor
Mezeler ve alkol en çok onlar zorluyor
tatlı
Diyet yapmıyorum
Diyet yapmıyorum.
Diyet yapmıyorum
Tatlı yiyememek
Tatlı yiyememezlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?