
Yeni bir araştırmaya göre; uyluklarının, kalçalarının ve kalçalarının çevresinde yağ toplanma eğilimi olan kadınlar, bunama ve felce karşı ekstra korumadan yararlanabilirlermiş.

Yeni bir araştırmaya göre; uyluklarının, kalçalarının ve kalçalarının çevresinde yağ toplanma eğilimi olan kadınlar, bunama ve felce karşı ekstra korumadan yararlanabilirlermiş.
Bilimsel her türlü araştırmayı seviyorum. çünkü insan okuyor ve öğreniyor. ama maalesef insanlar bir şey moda olunca sürekli onu uygulamak ve kendinde denemek istiyor yani Selülit moda olabilir tabi ki. ama ben sırf bunun için insanların Selülit yapmasını doğru bulmuyorum. zaten vücudunda fazladan yağ olması hiç sağlıklı değil. fazla yağ kişiyi yorgun yaparak kalbi daha çok yorar. bu yüzden kilolu insanlar koşarken daha çabuk yorulur. çünkü kalp daha fazla oksijene ihtiyaç duyar
Spor yapmayan kadınların spor yapanlara karşı eline bir koz geçti 😂
Spor yapmayan kadınların eline spor yapan kadınlara karşı koz geçti, oda artık bir kozlarının olması 🤣
Hahha 😂
Vücudundaki yağ oranını 0'lara cekmeyi marifet zannedenler. Erkeklerde %10 ile %13, kadınlarda %15 ile %18 den daha aşağıda olmamalıdır.
Yağ, iç organların yaktıdır. 😌
Vücudu dış tehditlerden koruyan bir kalkandır.
Ne güzel yazdın, araştırmaya cuk diye oturdu 😀
😌😌👍
Tamam o zaman yani, koşu bandı almıştım geçen ay, ilgilenen varsa satıyorum hsjd :D
Ben soru sorsa da cevaplayıp uyusam diye bekliyorum o görüş yazıyor 😂
Du bunu başka soruya ekleriz burası selüliti öven soru jdjdk
Kaç kez kullandın? 😀
Her akşam kullanıyorum ya, bu konuda disiplinliyim bir de şey var powerplade titretiyor sjdjs
Ooo baya baya dikkat ediyoruz yani, iyiymiş 😀
Yalnız onu yağ yakmak için kullanıyorlardı galiba, yoksa Sosyetik hanımda da yağ sorunu var? jdjdj
(Şu anda çok risk aldım umarım topuğuma sıkmazsın 🤣)
Lan yanlış yazmışım zaten power plate :D hayır, vücudun sıkıldığını korur, özellikle bacakların ve baldırların vs kondisyonu arttırır, kasları yoğun hale getirir. Napalım, salalım mı kendimizi :D
Sen de yap djsk
Sıkılığını* sıkılaştırır hay ben klavye gibi
İhtiyacım yok 😎
Ha olsa bile onu kullanmam herhalde, sıkılırım onunla 😀
Efor sarf etmeyi daha çok seviyorum, diğeri yani koşu bandı gibi.
Gerçi koşuyu da doğada yapıyorum ben jdkdk
Ya düzeltmekle uğraşma, ikisini de anladım ben 😀 Okuyan oluesa onlar da anlar merak etme.
Mükemmeliyetçiyim ondan ah ya mütevazi olacaktım :D hava atma bana brütüs. Alıyor musun koşu bandını sjdjsj
Ha senin niyetin bana kitlemek 😂
Sen şu kedileri olan arkadaşınla fazla takıldın galiba? jdjdk
Doğada koşuyorum ben ne alması, tabi sorarım bakim almayı düşünen var mı 😀
Gerçi burada kesin onlarca almak isteyen çıkar jdjdj
Yalnız o gördüğün zımbırtı 670€ :D neyse
Vermem zaten ellere onu. Kedi seven arkadaşım kim be
Dolarla kazananlar için pek bir şey etmiyor yalnız.
Sen hep kur farkını düşünüyorsun 😀
Hani kedileri vardı, al bak bakması kolay diyormuş ya sana jdkdj
He iş arkadaşım :D evet. Girdi aklıma zaten Baby kedi arıyorum 🥹
Cidden niyetliysen ondakilere bak biraz, tecrübe etmeden alma, sonra sen de bakacak birilerini arayabilirsin sonra jdjdj
O hayatta vermez kedilerini :D iki tane var, ben bi tane yeter diyorum ama yalnız kalmasın diyo 🥹
E yani haksız sayılmaz 😀
Sana kedi aldırtan yalnızlık kediye neler yaptırmaz jdjdj
Yaa bizim muhabbet kuşlarımız vardı firar ettiler, sonra bi tane köpeğimiz vardı, kardeşim bi ara kaplumbağa almıştı :D yani sorun yok. Yalnızlıkla alakası yok, çünkü annemlerle yaşıyorum ve annem istemiyor aslında jsjs ama benden çok ilgilenecek biliyorum. Onlara da iyi gelecek bence..
Oooo baya iyiymiş yalnız 😀
Şimdi durum buysa bence de öyle olacak, hatta kediyi sen alsan bile benim kedim onlar diyecek bir süre sonra 😂
Şimdi süsününce iyi fikir gibi geldi ya, al sen al bulursan 😇
Al işte bana da bulaştırsın süsününce ne 😂 düşününce.
Brütüzzz :D gülme komşuna demişler
Demişler de komşu fazlasıyla eğlenceli mecbur gülüyorsun 😂
Sen soru sormuyor musun şimdi?
Bak uyku saatim geldi, sütümü içip yatıcam ben, yarın yoğun olabilir 😀
Ah ya, umarım çok beklememişsindir sjdj
Hayır ben de senin gibi uyumuşum, süt de kaldı jfjdk
Bravo brütüzzz uyumasan da üzülmezdim jskd
Bana brütüzzz diyene bakın, hain sosyetic jfjdj
Eyvallah mütevazi olayım hsjdj
O elbise sende durmaz uğraşma jdjjd
Ben istersem her şey mükemmel olur, bilirsin djjd
Biliriz, haklısın Sosyetik 😀
Hayır haklı değilim, çok mütevazisin de hajs
Ahahaha 😂
Çok dikkatlisin, denedim ama kaçırmadın jdjjs
Oalcak gibi ama bakalım, daha diyemem erken 😀
Nazar değdirmeyin bana :D maşallah de 3x
Hem de 3x 😂
Onu diyebilirim Maşallah Sosyetiğe jdjdj
Teşekkürler Brüüt
Teşekkürler brütüzz 😅
Ricalar Sosyetik, belki görüp ilgilenen olur😀
hsjs vermem onu 😅
2 katı para ödense bile mi? 😀
Ödeyemez kimse :D
1340 avro falan işte niye ödeyemesin? 😀
Yoksa duygusal bağ mı kurdun? Öyle dimi itiraf et jdjdk
Alın teri olm bu :D kaç hafta yollarını gözledim ben onun
Tahmin ettim ben, kıyamazz 😀
Haklısın Sosyetik 😇
Cevap
1Cevap
Modadan ziyade artık daha normal karşılanabilir. Çünkü yavaş yavaş bunu normalize eden kadınlar var sağ olsunlar :) olması gereken de bu
Doğal bir süreç, çok abartı olmadıkça normal olmalı...
Yok ben bu modayı almayım şhlfkf başka şeylerle de koruyabilirim kendimi
Bence de bu moda eksik kalsın 😂
Evet👀
Bu demek oluyor ki ben erken bunaycam🤦♀️tövbe estağfurullah 😬😂
Aaa burada selüliti olmayan birisi var 😂
Yağ aslında burada demek istediği biraz yağ iyidir 😀
Kilolu olmayacak kadar yağ mevcutsa sorun yok 😂
O zaman olmaz bak biraz gerekli 😂
Hahaha 😂
Ekstra etkisi güzel ama uygulamasını sadece tonton insanlar yapar 🤣
Ben ekmek bağımlılarından da umutluyum 😂
Ekmek bağımlıları bunamayacak 🤣
Bak mesela... 😂
Fast food bağımlıları şu an maytap atıp halay çekiyor son dakika haberi 🤣
Hahaha kahkaha attım yaa 🤣🤣
Harikaydı bu 🤩
Şarkıları da dombil dombil memeler İbrahim Tatlısesin yanında Ramses düet yapıyor öyle düşün sfsane halay efsane kutlama 🤣🤣
Resmen kültür zehirlenmesi yaşamak bu 🤣
Selülitler zehirlenmeye engel nasılsa bir şeycik olmaz. Yaşasın selülitler 🤣🤣
😂😂
Yok daha neler. İnandırıcı değil.
Acıcık yağdan zarar gelmez demek istiyor ya, hiç mi yok? 😀
Bilim insanları yıllarca selülite hastalık demedi mi yaw
Dedi, yarın yine diyebilirler hatta 😀
Çünkü yeni araştırmalar ve araştırma konuları değişiyor.
Kola eczanelerde satılıyordu 😂
Bir de tarihte nu kadın resimleri vardı, hepsi oturan boğa misali 😄 yağlı, selülitli 😄 selülit elbette bir rahatsızlık, ama çocuklarda bile var
Aynen öyle 😀
Fazlası zaten kesinlikle zararlı ama galiba vücut icin yağ gerekli demek istemişler ama biraz dikkat çekici olsun diye uğraşmışlar 😂
Yağ tabi ki de önemli. Özellikle kadınlar için. Hatta takip ettiğim bir dansöz var, doktora gitmiş yağ oranı düşük olduğu için yağlan demiş))
Kesinlikle.
Balık etliler o yüzden bu kadar popüler 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?